IMG_9271 carroussel.JPG MO7 nr 4.JPG MO9-4.JPG waterveld overzicht2.jpg

Clubpas

DES gaat Cashless!

 

Bij hockeyclub DES werken we zonder contant geld. Dat is veiliger en sneller. De clubpas is hét betaalmiddel bij DES. Met deze persoonlijke ledenkaart kan alles aan de bar worden afgerekend.

 

Hoe werkt de clubpas?

Op de clubpas zelf staat geen geld. Je kunt zonder pincode betalen, snel en veilig. Je saldo wordt digitaal bijgehouden.

Dit kun je inzien met bv het meeleesscherm bij de bar, maar je kunt ook de Knipapp downloaden en installeren op de je mobiel. (Iphone als andriod)

 

De Clubpas beheren

Je kunt via www.mijnkniponline.nl inloggen met je clubpas. Daarvoor heb je een email van de barcommissie ontvangen. Heb je die niet meer dan kun je een email sturen naar: [email protected]

Er zal dan spoedig een nieuwe email worden verzonden.

 

Met je emailadres en de door jouw zelf aangemaakte wachtwoord kun je inloggen in www.mijnkniponline.nl. Daar kun je je gegevens wijzigen, extra clubpassen aan je account koppelen en in de toekomst ook opwaarderen.

 

Heb je eenmaal een account, dan kun je ook via de app je gegevens aanpassen, wijzigen en beheren.

 

Opwaarderen van de clubpas is eenvoudig. Het opwaarderen kan via:

 

• de bar met een PIN-transactie

• via de website van Twelve. Je logt in met je eigen lidnummer en wachtwoord, klikt op ‘profiel’ (rechtsboven) en vervolgens op tegoed Twelve, waarna je de clubkaart kunt opwaarderen met een iDEAL-transactie.

 

Blokkeren van de clubpas

 

Mocht je de clubpas kwijtraken, dan kun je deze blokkeren, waardoor je over het openstaande saldo blijft beschikken. Dat kan allemaal via de app of www.mijnkniponline.nl. Je saldo blijft bestaan. Als je een nieuwe clubpas hebt, kan je saldo daar naar toe worden overgeschreven.

 

Nieuwe clubpas aanvragen

 

Aanvragen van een teamcard of een (vervangende) clubpas via de mail: [email protected]

 

Een vervangende pas kost € 5,00. Het op naam stellen van een vervangende clubpas, duurt dit ongeveer 2 weken.

 

 

 

Q&A Clubpas

 

Hoe werkt betalen met de clubpas?

Voor de administratieve afhandeling heeft MHC DES een overeenkomst gesloten met Twelve. Zij zijn leverancier van ons kassasysteem in het clubhuis en beheren de BackOffice van de betaalfunctie van de clubpas. Met deze persoonlijke ledenkaart kun je aan onze bar afrekenen. Uiteraard wordt er vertrouwelijk omgegaan met je persoonsgegevens. Deze worden in geen geval aan anderen verstrekt.

 

Bij een clubpas betaling heb je geen pincode nodig. Om af te rekenen wordt de clubpas voor de kaartlezer van de kassa gehouden, dat is alles. Als er onvoldoende saldo op de kaart staat kan de betaling omgezet worden in een PIN betaling of een betaling met een andere clubpas.

 

Hoe kan ik saldo laden op mijn clubpas?

Dat kan aan de bar in het clubhuis of via internet (iDEAL). In het eerste geval betaal je met je PIN-pas en wordt het bedrag direct op je clubpas gezet.

 

Kan ik met mijn clubpas ook ergens anders betalen?

Nee, met het tegoed op je clubpas kan alleen bij GMHC worden afgerekend.

 

Kan er saldo worden teruggestort of uitgekeerd?

Saldo wat op de clubpas staat kan alleen worden teruggestort op een bankrekening bij beëindiging van het lidmaatschap.

 

Hoe weet ik wat mijn actuele saldo is?

Je kunt de barmedewerker vragen om op "Saldo” te drukken en de pas voor de kaartlezer te houden. Het saldo wordt dan getoond. Je ziet je saldo ook op de website van TWELVE

 

Wat kan er allemaal extra geregeld worden?

-Rekeningen te koppelen, d.w.z. dat b.v. alle gezinsleden vanuit dezelfde rekening betalen;

-Log-ins koppelen, de rekeningen blijven apart maar de bestedingen kunnen wel worden ingezien vanuit 1 log-in.

 

Als je een of beide opties wilt activeren, graag een mail met wens en de betreffende pasnummers naar: [email protected]

 

Wat doe ik als ik het niet eens ben met een saldo-afboeking?

 

Het is mogelijk om een transactie te corrigeren. Dit kan alleen gebeuren door de barcommissaris via [email protected]

 

 

De KNIP app

Via onze KNIP app wordt het werken met clubcards nog gemakkelijker! Ook is er de mogelijkheid om met je mobiel te betalen via de KNIP app. Heb je de app nog niet? Download de KNIP app dan nu gratis in de App Store of via Google Play!

 

Wat kun je allemaal met de KNIP app?

In het kort de voordelen van de KNIP app:

·      Inzicht in het saldo en de transacties van al je rekeningen

·      Uitnodigen van teamgenoten via de KNIP app

·      Geld geven en geld vragen aan andere clubgenoten via WhatsApp. Geen Tikkie, maar een Knippie!

·      Mogelijkheid tot mobiel betalen via KNIP app

 

Je clubcard opwaarderen

Met de KNIP app kun je je saldo op je clubcard direct opwaarderen met iDeal, Credit Card of Direct Debet. Ook heb je de mogelijkheid om automatisch op te waarderen als je vereniging dat toestaat.

 

Je saldo en transacties inzien

Met de KNIP app heb je overal en direct inzage in je saldo. Wanneer je op een transactie klikt, zie je precies wat je wanneer hebt afgerekend.

 

 

Alles bij elkaar in één app

Je kunt aan je KNIP account meerdere omgevingen hangen. Dus kom je regelmatig op een andere club van Twelve dan kun je meerdere rekeningen beheren onder één account. Dit is ook erg handig voor ouders met kinderen die bij verschillende verenigingen spelen. Daarnaast kun je in een stadion of op een festival van Twelve ook met de KNIP app betalen. Vraag aan de organisatie of er betaald kan worden met je KNIP account. Je hebt alles bij elkaar in één app. De KNIP app kunnen jullie zelf inrichten met jullie eigen clubkleuren en logo. Op deze manier kun je gebruik maken van je persoonlijke club app. Inzicht, snelheid en gemak, dat is waar het om draait!

 

Teamrekening bijhouden

Met de KNIP app kun je heel makkelijk je teamgenoten koppelen aan dezelfde rekening. Ook kun je precies zien wie zijn deel al heeft gestort op de teamrekening en wie niet. Heeft iemand nog niet betaald? Diegene kan direct via de app opwaarderen! Bovendien is het mogelijk om via WhatsApp snel en gemakkelijk geld over te maken naar teamgenoten

 

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

Dit kan via de website van TWELVE

 

Ik heb geen e-mail met wachtwoord ontvangen, wat moet ik doen?

Per e-mail ontvangt je de benodigde inloggegevens. Indien je geen gegevens hebt ontvangen, of jouw e-mailadres niet bekend is bij de club, stuur dan een e-mail naar [email protected]

 

Wat moet ik doen bij diefstal of vermissing en ben ik dan mijn saldo kwijt?

Blokkeer je clubpas zo snel mogelijk. Dit kan ook via website-inloggen-mijn profiel-"tegoed Twelve.

 

Wat moet ik doen indien mijn clubpas niet werkt?

 

In dat geval stuur je een email naar [email protected]

 

Hoe kom ik aan een nieuwe clubpas?

Een nieuw pas kan aangevraagd worden bij [email protected] en kost 5 euro. De nieuwe pas wordt automatisch geactiveerd.

 

Wat gebeurt er bij beëindiging van mijn lidmaatschap?

Na beëindiging van je lidmaatschap kan het saldo worden gerestitueerd.

 

Kunnen niet-leden (bijvoorbeeld ouders) ook een clubpas aanvragen?

Ja dat kan d.m.v. een annonieme clubpas. Deze zijn bij de bar te verkrijgen De kosten van een clubpas bedragen € 5,-.

 

Hoe zit het met de DES clubpas voor minderjarige leden?

Voor ouders/verzorgers van minderjarige leden bestaat de mogelijkheid om het saldobeheer over de DES clubpas voor hun kind te voeren. Hiermee kun je de uitgaven limiteren.

 

Is er een DES clubpas voor teams?

Ja. Het is mogelijk een Team-clubpas aan te vragen. Per team kan er een kaart worden aangevraagd, waarbij onderling het beheer en saldo dient te worden geregeld. De kosten van een Team-clubpas bedragen € 5,-. Er kan een op teamnaam gepersonaliseerde pas worden aangemaakt. Maar je kunt ook een annonieme pas daarvoor gebruiken en koppelen aan je team. Voor aanvragen stuur een mail naar [email protected]